tisdag 3 augusti 2010

Photoshoot

Jag tror ni kommer få akta er lite när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag och Ronja har börjat på ett ställe som heter Mania women sportfighters, där vi alltså håller på med kampsport. Jag gick mest dit för kickboxning, men det har de bara en dag i veckan för tillfället, så vi har spenderat idag och förra tisdagen med att lära oss bryta armbågar, axlar, strypas och pressa på nerver i axeln. Det är inte så svettigt ännu, vi måste lära oss först, men det blir nog annat när man ska fajtas mot någon annan i ringen. Men jag ser fortfarande mest fram emot ett kickboxningspass så jag kan bli riktigt trött och svettig.

Helgen gick helt okej, Nikki och Robert kom hem på söndagkväll och till mig hade de med sig tre par Happy socks. Det svenska märket och ett internskämt mellan mig och Robert. Väldigt fina och färgglada strumpor må jag säga! Och Theo var på farty vilket var roligt.

På kvällen när Nikki och Robert kommit hem började vi av någon anledning fota lite i köket, och snacka om coola bilder! Robert och jag spann vidare dagen efter i garaget, och förhoppningsvis fortsätter vi för jag har ett par till coola idéer. Klicka på bilderna om ni vill se dem större :)









4 kommentarer:

Jarrod sa...

I missed out because Theo and I were playing :(

Majvor sa...

Jarrod: They are lucky somebody cares for the kids!

Superhäftiga bilder! Den med RK på fattar jag inte hur ni har gjort, är det fler bilder som är photoshoppade ihop?

Sen har jag funderat på Theo och hans farty. Det heter väl inte det på riktigt utan det är väl hans sätt att säga party? Man vet ju aldrig med era vests och jandals och grejer.

Felicia sa...

Haha. du måste lära mig pressa på nerver så jag kan göra dte på jimmy :D

C sa...

Mamma; ingenting är photoshoppat överhuvudtaget, såhär såg alla bilder ut i kameran! Vi hade lång slutartid (typ 20 sekunder) och släckte ficklampan mellan bokstäverna/när man flyttar sig, så det inte syns.

Och ja, det heter party, bara Theo som pratar sött :)