söndag 21 mars 2010

Sleeptalking :)

Jag hade glömt hur roligt det är med folk som pratar i sömnen! Dagarna när vi sov över hos varandra och Niklas underhöll oss halva natten är alldeles för långt borta, men jag minns dem med glädje. Sen dess (alltså sen tio-årsåldern) har det var dåligt med sömnpratare i mitt liv.

Till nu!

Jarrod. Hahaha. Natten till lördagen var kanske inte jätterolig, han frågade "do you still want those body-guards?" och något mer om några papper till skolan. Men natten till idag var desto roligare.

Jarrod: Babe, can you please stop ignore me in class?
Jag: Pardon? (Hör bara att han säger något om att jag ignorerar honom, så jag tar hans hand..)
Jarrod: Can you please stop ignore me in class..?
Jag: Uhm..
Jarrod: It hurts my feelings!
Jag: I'm sorry.. But I'm not in your class?
Jarrod: Shhhh..... You'll get in trouble...

Och på tal om folk som pratar i sömnen kan jag tipsa om en blogg som är hur rolig som helst. www.sleeptalkinman.blogspot.com

Annars har det varit ännu en avslappnande helg, sov till halv elva igår, och till halv tio idag. Är ännu tröttare nu än innan helgen egentligen, min kropp är nog inte van vid så här mycket sömn.. Och snart är det påsk! Två veckor. Det var tänkt att jag skulle följa med min familj när de åker iväg söderut, men jag ändrade mig, kände att jag behövde lite tid för mig själv. Sova lite, utan barn som stör. Kommer få typ tio dagar ensam i huset. Eller, ensam kommer jag ju inte vara, Jarrod kommer att bo här, men ändå. Han är bra sällskap :)

Nu kom Lola in och började plocka med mina saker. Aah.

3 kommentarer:

Majvor sa...

Men folk som snarkar, det gillar du inte! :-)

Anonym sa...

Jag känner en som brukar(ade) gå i sömnen också rätt faschinerande.

J

Anonym sa...

Va!! Sover ni i samma säng??!

Pappa