onsdag 13 januari 2010

Onsdag

Idag blir det Wave-pools med Lola och Willow. Något sorts äventyrsbad. Men Nikki gjorde mig nervös gällande Willow.. Hon är ett år yngre än Lola, jättesöt och härlig tjej, men Nikki berättade att hon ALLTID råkar illa ut. Att hon alltid gör sig illa på något sätt. Det känns ju sådär lagom kul när man ska bada.. Jag kommer inte släppa henne med blicken. Lola litar jag fullt ut på, hon är hur duktig som helst på att simma. Men ja. Willow.

Och ikväll ska jag bränna skivor så det står härliga till! Har äntligen skaffat ett nedladdningsprogram, så nu kan jag göra skivorna precis som jag vill ha dem. Har lovat att göra ett par till Jarrod också, och det kan han väl vara värd, eftersom han kör bil i ungefär 40 minuter varje gång vi ses. Enkel väg. Då kan han behöva lite bra musik att lyssna på. Det är väldigt roligt faktiskt, för vi har samma musiksmak. Och han kan spela gitarr, sa jag det? ^^

Och imorgon är det torsdag, och sen är det fredag! Nu ska jag byta om till badkläder, gå över och hämta flickorna hos Willow och sen ge oss iväg. Med kartan i högsta hugg, eftersom jag inte vet var det ligger.

4 kommentarer:

J sa...

Verkar som du lever med kartan i handen, utom den som då katten käkade upp. Kerstin och jag fick en Garmin bilnavigator i julklapp utav Stefan och Karin, verkar något för dig. Å andra sidan så kanske det blir en utmaning med karta.

C sa...

Ja, det ska ju vara old-school med riktig karta!

Majvor sa...

Nedladdningsprogram?

Var bor Jarrod då?

C sa...

Haha, shhh, säg inte till någon:o

Jarrod bor typ 40 minuter med bil härifrån, utanför Helensville om du vill kolla på en karta. Fem minuter från stranden^^ Men i mars flyttar han in till stan, eftersom han kom in på universitetet (: