lördag 30 januari 2010

Byebye

Idag åker vi till Whitianga (Wh uttalas f) för att stanna där till tisdag. Jag har precis packat, och tyckte jag var duktig som fick plats med allt i ryggsäcken, innan jag går upp och frågar Robert om det är något som inte är uppenbart som jag ska ta med mig. Möh. Lakan och kudde. Så där försvann ju den snygga packningen.. Men jag är inte värst, ni ska se vad grejer vi har med oss! Framförallt mat. Ser ut som vi ska vara borta i fyra veckor istället för fyra dagar.. Men jag tror det kommer bli roligt, trots att jag precis åkt på en förkylning. Det suger att vara förkyld på sommaren.. Ni kan ju googla Whitianga, så kan ni se vad det är för ställe jag kommer hänga på. Tänkte jobba på brännan en del ;)

Så jag återkommer med en rapport om ett par dagar igen. Om jag överlever, vill säga. Det ryktas om att jag ska dela säng med Lola, nämligen..

5 kommentarer:

Majvor sa...

Ha det så kul! Jag läste att man kan gräva ner sig i het sand där, det låter ju intressant!

FLI sa...

:)

S sa...

Nu börjar vår resa ta form. Vi satt i 6 timmar i går och bokade två hotel...
Det finns för mycket val...

C sa...

Haha, mamma berättade om hur pedantisk du är :D Men jag ser sååå fram emot till när ni kommer! Jag kommer och plockar upp er på flygplatsen :)

S sa...

Pedantisk? Jag vill bara hitta dt absolut bästa stället att bo på. Sen att det finns en miljard olika hotel att välja på gör inte saken lättare.

Tror du vi måste boka boende på sydön när vi ska resa runt där, eller är den värsta anstormningen av turister slut då?