söndag 1 november 2009

Bilder

Muriwai Beach, med alla fåglar.

Mickey. Katten.. (Som alldeles nyss KLEV på tangentbordet..) Men jag och Robert har utvecklat en uppfostringsplan mot Mickey, för han har en tendens att väldigt ofta smyga upp på köksbänken och äta vad som finns där. Vi ska köpa en gigantisk vattenpistol och hänga på väggen, så man kan spruta på katten när han är på bänken.

Theo. Är han inte för söt?


Lola i parken precis utanför.



Del av trädgården :)

Nu har ni fått lite bilder också. Igår var jag på thairestaurang tillsammans med Amélie, Camille, Frida och Amelie. Amélie är hon jag har messat med, och de andra är hennes vänner som bor mer söderut som var här på besök. Jag hade en extremt trevlig kväll, och det var roligt att få umgås med folk i min egen ålder. Jag ska eventuellt träffa dem idag också, det beror på när jag ska sitta barnvakt.

Inatt är det jag som går upp 02:45 och taggar inför matchen med stort M. Nej, matchen med versaler. MATCHEN. Matchernas match. Oj, oj, oj vad jobbigt det kommer vara. Och som sagt; spara alla tidningar av värde, och skicka/spara dem till mig. Någon sorts SM-guldströja skulle inte sitta fel heller. Jag kan betala för den om så krävs, men ja. Herregud. Och jag är på fel sida av jorden, inatt. Bara inatt. Annars är jag på rätt.



1 kommentar:

Majvor sa...

Han ser verkligen go' ut, Theo.