fredag 30 oktober 2009

Sepp!

Här ligger jag i min säng och är varm. Jag älskar verkligen den elektriska filten. Jag sätter igång den när jag kommer ner och ska borsta tänderna, så när jag kryper ner är sängen härligt varm, och fortsätter alstra värme så länge jag har den påslagen. Jag stänger av när jag släcker lampan. Kan även meddela att jag som tidigare haft problem med sömnen (där uttrycket "somna fort" för mig inneburit minst 20 minuter, och där jag vaknat ett par gånger varje natt) sover som ett barn. Somnar på typ fem minuter och sover hela natten. Det är hur skönt som helst, kan jag meddela.

Nikki och Robert är iväg på kalas, så jag är ansvarig för herrn där uppe. Theo, alltså. Men han sover, så det är inte direkt ansträngande. Vi har lekt idag, han och jag. Började dagen på Play Group, där han blev tagen för att vara en flicka. Haha. Stackarn. Men han ser faktiskt ut som en tjej med sina lockar i nacken. Ändå bestämde sig jag och Robert för att göra slag i saken och i alla fall klippa hans lugg, så han slipper få den i ögonen.

Nu ser han ännu mer ut som en flicka.

Jag känner mig mer och mer hemma här, och mer och mer bekväm med Nikki och Robert. Speciellt jag och Robert har fått bra kontakt, vi pratar om det mesta, och han en riktigt skön kille. Han är cool. Jeans, sneakers och färgglada t-shirts. Vi skulle kunna dela garderob, han och jag. Haha.

Nu är klockan snart elva, det är fredagkväll och jag ska sova. Jag hoppas ni får en fin helg, och att solen skiner på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

solen sken lite häromdagen :)