tisdag 8 december 2009

Lämna får man ta!

Haha. Jag pratade precis med Nikki i telefon, Lola har simning i eftermiddag och på grund av att saker och ting fungerar lite annorlunda den här veckan diskuterade vi hur vi skulle göra. Samtalet rundas av efter detta:
C - His (Roberts) car is here, but he isn't..
N - No, I tried to ring him to see what he's up to
C - But if he's home when I have to leave, we can solve it. Otherwise I take Lola.
N - If he isn't home when you're leaving, just take the car!
C - Eh, ok...

Det är så det fungerar i den här familjen, tydligen :D

2 kommentarer:

S sa...

Hallå!

Testa det här spelet. Jag har fått 173p. Vad får du?

http://www.idiot.se/2009/09/13/simultankapacitet/

C sa...

Hmm.. Jag ska ge det ett par försök, sen återkommer jag när jag slagit ditt rekord ;)
(fick 44 poäng på första försöket, och jag antar att det kommer vara runt där.. Vissa jobbar ju inte som flygledare)